Runkeeper is da shit!
Var ute på min lilla runda ikväll. Den som jag trodde var 2 km (mätat via eniros karta) visade sig vara 2.65 km :) Undrar hur "lång" min 3-3.5 km sträcka är, om den ockå är längre än vad min " 2 km " sträcka var :) Får se när jag springer den om ett par veckor. I kväll var fjärde gången som jag var ute och joggade och orkade hela sträckan utan att vila och min km tid har på dessa fyra gånger förbättrats med flera minuter. Det kallar jag lycka! Visar ju att orken och styrkan är på väg tillbaka.
 
Har laddat hem Runkeeper och det var via den som jag såg att min " lilla " sträcka var betydligt längre än vad jag trodde att den var. Det bästa med den appen enligt mig är att den kontinuerligt uppdaterar mig om sträckan samt km tiden. Har verkligen fått kvitto på att jag är en långdistanslöpare och inte en kortis. Ju längre jag springer ju snabbare km tid får jag. Andningen, benen och mitt själsliga tillstånd synkar bara bättre och bättre ju längre jag springer, och det ger mig en mer och mer avslappnad löpstil och det i sin tur ger bättre och bättre flyt :) Gillas av mig. Ser verkligen ljust på framtiden om nu bara min kropp vill det min själ vill, nämligen långa härliga löprundor med själen på vift ut i det blå och kroppen joggandes fram i en härlig synkning :)
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress