Lycka!
är att komma hem från en långsemester i stugan och upptäcka att jag har gått ner ytterligare 2 kg. Har ju skämtat om att jag skulle komma hem lättare och mer vältränad än när jag for, men trodde aldrig på det (var ju bara på skoj) men oj vad glad jag blev när det faktiskt stämde :)
 
Och på det har jag ju kunnat börja jogga så smått igen, trots att mina luftrör fortfarande  inte är 100. Måste ta bricanyl morgon och kväll samt pulmicort på det för att kunna syresätta mig i någon ordning. Börjar faktiskt tro på att läkarna har rätt, att jag har dragit på mig astma på äldre dar :( Har nu haft mina luftrörsproblem i 25 veckor!! och det enda som håller det i shack är faktiskt astma medicinen...Men är det de som behövs så är det bara att ta mina doser morgon och kväll :)
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress