Känner mig lite ledsen
Har insett att läkarna med all säkerhet har helt rätt ang min diagnos. Tidigt ville dom ha det till astma men jag sa : Nej, det är någonting annat. Nu får jag nog göra avbön och buga mig för läkarkåren, är nog tyvätt astma som jag har dragit på mig på äldre dar. Och det tråkiga är att det är inte infektionsastma som sades från början utan jag har det jämnt, vareviga dag! Tar jag inte min medicin blir jag tät och hostig som sjutton, och det känns supertrisst att det blev så här :(
 
I kväll var jag ute på en nära döden upplevelse, var och joggade min "lilla" runda och det gick TUNGT!! Men nu är det bara att bita ihop och jobba vidare. Kommer inte att springa någon längre sträcka än denna tills vidare. Är nöjd om jag fixar den 3 ggr i veckan som det känns nu. Men förhoppningsvis kommer det att bli bättre när jag har fått rutin på min medicin och luftrören blir lite bättre :)
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress