Ja vad ska jag säga
Har varit ute och sprungit i dag igen. Sprang 2 km och lade till 1 km prommande :) Men jag känner att jag ska springa först och promma sedan och inte bryta mitt i för att ta upp det på hemvägen igen. Gick lite trögare i dag än i förrgår. Kan ju också bero på att jag är väldigt otränad nu jämfört med i vintras.
 
Annars så har vi grillat och korv och myst lite nere vid sjön mitt på dagen. Jörgen har mördat grönbaracken så nu är den ett minne blott. Surrat lite med Kicki och Lasse och nu väntar vi in motorcykel ekipaget från Umeå med Kent och Helen på. Annars då? Ja vad sägs om en skön stund i soffan med en bra bok som jag har lånat av Lillemor :) Där ska jag spendera kvällen efter att jag värmt vattnet så att jag kan diska bort dagens middag, varken mer eller mindra ska jag göra ikväll :)
 
Bjuder på en bild på lillgrodan som lär sig åka 4-hjuling :)
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress