Bus bus och bus
Är vad Rufus tänker på för jämnan :) En kille som trivs som fisken i vattnet här i vagnen. Men bäst blev det när han fick en alldeles egen utsiktsplats i förtältet, då låg han som en kung och vaktade omgivningen med sin egen lilla kompis på armstödet.
 
Var ner till badplatsen en sväng för att busa lite och träna inkallning. Lillgrodan får som comviq täckning när jag kallar in honom så lite övning sitter ju aldrig fel. Hittade där spår efter dom rymmare som sprang efter vägen sist vi var här. Kom en hel flock med hästar efter vägen :) och nere på gräset hittade jag lite "rester" efter ngn av dom lyckliga som lekte Mulle mustang sist dom var lös :)
 
I morgon åker jag in igen en liten tväris. Har nämligen bokat klipptid hos Jessika. Hör och häpna, jag ska klippa mig, inte ofta det sker, typ 1 gång per år. Nu är det iaf mer än väl på tiden, så när Anton var och klippte sig följde jag med och bokade en egen tid :) Nu klipper sig hela familjen hos samma frissör och jag hoppas att jag kommer att bli nöjd. Har ju svårt att känna mig riktigt nöjd och upplever aldrig att jag har hittat "min" frissyr, men någon gång ska ju vara den första så kanske det blir i morgon :)
 
Nästa vecka börjar jag att jobba igen efter 7 veckors semester. Kan inte fatta att jag har varit ledig så länge. Nästa år kommer jag att försöka lägga in 8 veckor :) älskar att vara ledig, har hur mycket som helst att roa mig med på dagarna. Sola, läsa, sova, promma, städa, vara i stugan, vara i vagnen, lata mig och mycket mycket mer. Egentligen har jag inte tid för att jobba, jag har ju så mycket annat jag måste hinna med ;)
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress