Börjar att fundera på
att starta upp en renodlad fotoblogg. Känner att jag vill separera mitt fotointresse med resten av mitt liv. En bildblogg så att säga. Samtidigt tar det mycket tid att skriva i två, men eftersom jag alltid tyckt om att sätta ord på pränt så kanske det inte upplevs så " tidskrävande " att ha två. Ni som har flera bloggar, hur upplever ni det ?  
 
Har nu i två dagar legat på playa del bottis i stort sett hela dagarna utan att bränna mig, happy face!! Så himla skönt att våga vara ute en heldag med sol och bad utan ångest inför kvällen. Känner mig lycklig som på julafton över att detta solmedel verkar fungera bra och att jag inte får någon som helst reaktion av det :) I morgon blir det dag tre på raken om nu vädergudarna är med mig vill säga :)
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress