Blommor och blader
och lite träd på det :) Har planterar tror jag Dikanäs färsta Häggmispel, hoppas nu bara att den överlever och klarar sig. Om inte så vet vi i alla fall att det är lite för kallt och ogästvänligt här uppe för dylika plantor ;)
 
Vår mispel som står i 200 l blomjord från Umeå :)
 
 
 
Har även dessa fina som jag har min dröm om, att det ska bli fullt med friväxande mot vägen. Som en blomsteräng full med fina härliga blommor :)
 
 
 
En bild från hängrännorna som Jörgen satte upp förra svängen vi var upp, med lite sommar Ernst så blev det riktigt bra :)
 
 
 
Vår lilla ved dragare står snyggt parkerad framför stugan. Några vedlass från skogen har det blivit och några fler kommer det att bli innan vi är klar. Har även börjat med att röja bort sly ner mot sjön och det blir super, längtar tills jag är klar och ångrar bittert att jag inte har före och efterbilder att visa. 
 
 
Nu ett glas vitt och soffmys!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress