Ledighet sätter sina spår
 
Fär jösses vad kroppen protesterar mot att måsta kliva upp på morgonen. Ja, jag erkänner. Jag är superLAT ;) Men vad göra.....när jag väl är i trallen igen så känns det ändå riktigt bra. Härliga barn gör det bra så mycket lättare att jobba :) och härliga barn har jag :)
 
Har fått ett nytt objektiv till kameran som jag funderat över och velat ha länge. Inte dyrt och inte världskvalla men fyller mina behov hur bra som helst. Älskar att fota men har ingen större lust att lägga ut hur mycket pengar som helst så för mig blir det toppen :) Provade lite igår och helt nya möjligheyer öppnade sig :) Kommer att leka lite och kanske blir mina nästa bilder fotade med det nya objektivet :)
 
Ha det gott och sköt om er.....
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress