En härlig dag
Ljust kl 15, hur härligt är inte det :) Äntligen en dag med i stort sett bara lyckobubbler i magen. Saknar fortfarande Frode någonting oerhört mycket. Och tårarna kommer fortfarande. Men nu kan jag blicka tillbaka och vara tacksam för att jag har fått uppleva en sådan mysig och vänlig själ som han var. Är glad över alla våra år tillsammans. All sällskap och all kärlek som han spred varje dag, även in i det sista trots hans svåra smärta som inte gav med sig.
 
Samma lika känner jag för Holle. Men den sorgen ligger lite närmare , mer på ytan. Men oj vad lycklig jag är över att vi fick den förmånen att för åtta år sedan få in en sådan fin vän i livet. Holle var en av dom vänligaste hästar som jag träffat genom livet. Snällt och troget har han funnits där för bra många nybörjare inom hästeriet och ridningens ädla konst :) 
 
Tack mina fina vänner för allt ni gav, älskade er då och älskar er fortfarande......
 
 
 
Ha det gott och sköt om er ......
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress