Oj vad mycket roligt jag ska göra :)
Blåbärshoppning fre den 8/3 på Carisma :) Hur kul som helst, längtar som sjutton faktiskt. Tänk att jag kan tycka att det är så roligt, som när jag började nästan svimmade på hopplektionerna ;)
 
Och sista helgen i April ska jag ner till S-holm först på familjedaghemskonferens och sedan en weekend med gubben efter det, gillas skarpt..
 
Och sist men inte minst så kommer ju en Påsk mitt i allt detta !! Hur underbart är inte det. Och alla barnen kommer att kunna vara lediga någon gång var under veckan så vi får rå om dom lite en stund var :) Gud vad härligt. Och nu kommer det längre dagar ute och varmare kommer det att bli och på det takdropp och snösmältnning, oc vad livet har mycket att erbjuda just nu...
 
 
 
Ha det gott och sköt om er....
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress