Jag är en riktig tråd dödare
Har många åsikter, tycker mycket, men står också för vad jag tycker. Men det tråkiga är att när jag ger mig in i en dialog som förs, så dör oftast den ganska så på en gång. Läser ordet fritt och funderar över vad jag själv tycker och var jag själv står i den diskussionen som förs men när jag väl skriver in och tillför något så får jag ytters sällan mothugg som alla andra utan den bara slutar där. Så antingen skriver jag väldigt bra och nyanserat , eller så är jag så helt ute och cyklar att folk som läser inte ens orkar komentera det skrivna ordet..... Hm....hoppas på det förstnämnda iaf ;)
 
 
 
Ha det gott och sköt om er...
Marie

Det är nog det förstnämnda. Läste det du hade skrivit om ändringen av disney kring jul och kände bara att det inte fanns något mer att tillägga!

Svar: Hoppas också på det :)
Åsa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress