Ja jösses vad det går bra
Var ute på en power walk/joggingsväng i kväll igen :) Och den här gången var det till och med lättare än förra gången. Sprang betydligt mer i kväll och fortsätter det så här så kommer jag att nå mitt mål innan sommaren isf efter sommaren.
 
Eftersom jag känner av bäckenet efter joggingpassen så har jag beslutat mig för att bara springa en gång varje vecka i 4-5 veckor innan jag ökar på till två gånger/vecka. Har ingen lust att förstöra flytet som jag har nu med skador/smärtor som beror på överansträngning. Bättre skynda långsamt och klara det än att rusa på och det går åt skogen :)
 
Har hitintills tappat 5 kg på 4 veckor. Nu är jag inte fixerad vid hur många kilon jag tappar. Utan det som jag verkligen gläds åt är att jag har hittat ett levnadssätt som gör att jag mår bättre och bättre för var dag som går. Min kropp och själ trivs med mitt nya liv :) att jag sedan tappar vikt är bonus som min kropp i slutändan kommer att må ännu bättre av.
 
Har haft flera "perioder" i mitt liv när jag trott att jag har varit på rätt väg men alltid misslyckats. Men denna gången så är det så lätt. Känner sällan sug efter gotta, men när jag gör det så äter jag också då ngt gott. Gotta i all dess form är inte banlyst hos mig, men jag väljer att äta det goda i mindre mängd och jag känner verkligen efter om jag är ordentligt sugen isf "bara" sugen. Och det mina vänner är verkligen skillnad som natt och dag. För sugen kan jag vara ofta, men "verkligen" sugen är jag bara i bland :)
 
Hur som är jag både glad och stolt över vad jag har lyckats med till i dag. Känner mig otroligt nöjd över det jag gör och jätteglad över att det går framåt och att jag själv känner hur stark jag blir från gång till gång. Att allt som jag gör ger resultat i form av bättre ork och starkare kropp och gladare själ. Klappar mig själv på axeln och säger " Fan vad jag är bra :) " Utan att skämmas över att jag tycker att jag är duktig, utan verkligen stolt över vad jag åstakommer, jag och ingen annan, för detta lyckas jag med helt själv :)
 
 
 
Ha det gott och sköt om er...
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress