I dag är jag stolt
över mig själv. Har klarat ett av mina delmål. I kväll har jag sprungit (läs stånkat) mig runt ca halva sträckan av min power walk sträcka :) Och det bästa av allt var att i utförsbackarna och på rakerna upplevde jag den gamla härliga känslan av att benen och andningen hörde i hop och jag liksom flyter fram med musiken i hela huvudet och känner känslan av att kunna springa hur långt som helst. Vilket jag inte kunde eftersom benen efter en stund käntes ganska så stumma, så då gav jag mig för stunden :)
 
Men nöjd är jag, och jag hoppas på att jag till hösten fixar att springa hela min power walk sträcka, det är mitt mål iaf. Och jag kommer att göra allt vad jag kan för att lyckas...
 
Mitt nya jag :)
 
 
 
 
Ha det gott och sköt om er...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress