Halleluja moment
Magen mår mycket bättre i dag. Känner mig som en ny människa :) och kunde inte låta bli att tjuv väga mig, är egentligen lördagar som jag gör det, och ser att jag tappat 1 kg till :) Känns riktigt bra kan jag bara upplysa om!!
 
Gårdagskvällen spenderades i stallet med tjejerna och Jörgen. Jörgen byggde Fort Knox till Pridde så nu håller vi tummarna att den lilla busponnyn håller sig på rätt sida av hagen. Efter Holles bortgång har han flippat ut totalt!! Eller så är det en försenad tonårstrots eller ett försmak av pensionärsdjävlar i hästformat :) Själv spenderade jag en del av kvällen i stallet med att följa med en stallkompis och hennes häst ut i skogen. Lite surr och lite motion, precis lagomt vad jag orkade med efter min dåliga dag.
 
Jessika hoppade Pridde på banan för att känna på lite innan fredagens äventyr. Kan väl säga som så att det var mycket tjut och REJÄLA språng från en lätt taggad ponny som inte trodde sina ögon när han kom in på banan och dom älskade hinderna stod där.....Lycka lyste ur ögonen och hans lite trippiga sida av honom kom fram <3 Ni sulle ha sett hans språng över en galoppbom på banan :) så himla söt han var!!
 
 
 
Ha det gott och sköt om er....
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress