Ben och lungor i symbios
Ytterligare ett joggingpass avklarat. Sprang ca 3/4 delar av sträckan och under tiden så kom jag på mig själv att spåna på detta blogginlägg. Funderade på hur jag skulle kunna beskriva min känsla som jag har när jag springer för er, försöka att sätta ord på hur min kropp och själ upplever det hela....Kom fram till att jag aldrig skulle kunna sätta ord på hur det känns så att det blir tydligt för er så jag lämnar det där :)
 
Hade lyx i kväll att Traktor Ture stod hemma i garaget alldeles ensammen så snälla jag tog och luftade den på en liten tur till Ålidhem :) Överraskade mamma och pappa med ett besök så där en Torsdagkväll, tillhör inte vanligheterna så desto mysigare var det.
 
 
 
 
Ha det gott och sköt om er....
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress