3 1/2 km
Sprang jag i dag :) utan avbrott för vila/prommis. Jösses vad stolt jag är över mig själv! Och lycklig! Äntligen är jag på g, Sprang denna sträcka utan att egentligen känna mig alldeles slut, det var bara den svaga uppförslutningen på filgr som käntes lite seg, allt annat gick över förväntan bra, lyckliga jag !!  
 
Snacka om att få blodad tand. Springer jag detta 3 - 4 ggr per vecka så blir det milen och lite till, helt ok för mig iaf, ngt mer begär jag inte av mig själv, inte än iaf ;) Men målet är ju den längre sträckan på ca 4,5-5 km och det kommer jag att fixa lätt om det inte blir ngn form av överansträngning av ngt slag. Får vara försiktig och rädd om mig, vill ju att kroppen ska hålla nu när jag väl är igång ..
 
 
Ha det gott och sköt om er..
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress