Radion skvalar
likaså tv:n . Suck! I dag är det faktiskt ingen sån där höjdarmorgon. Känner mig sliten på alla vis, har varit mycket nu och jag är inte en sån person som varken kan eller gillar att hålla många bollar i luften. Är less på att vara utelämnad till andra i mångt och mycket. Less på andra som inte tar ansvar för sitt. Less på människor som verkar ha en latmask inopererad i ryggen och tydligen tror att det är helt ok att förlita sig på att andra ska stå där med ett smil på läpparna och bara acceptera. Fy f-n vad jag är grining i dag!! Usch!!
 
Nä nu skiter vi i det här! Tack och lov har jag alla fina underbara barn på dagarna. Min härliga men lite tokiga familj i flera generationer. Och det mina vänner, det räcker bra nog långt för mig. Så upp med smilbanden nu Åsa, ta tag i dagen och gör den till det du vill att den ska vara. Roligt och givande!!
 
Denna härliga tjej kan man inget annat än bli glad av :D
 
 
 
 
 
 
 
 
Carolina - Stall Assla

Verkligen inte :-) Så härlig bild!

Svar: Tack :)
Åsa

Gubben

Slutet på 2013 har ju inte varit någon höjdare, men år 2014 innehåller ju lite höjdpunkter att se fram emot:-)

Svar: Absolut :)
Åsa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress