I'm in the flow now
Just nu känns det bara toppen :) Livet rullar på med bara härliga upplevelser och intryck. Är det så här att vara i "medelåldern" ja då tackar jag och tar emot allt som livet ger. Nu är det ju så att det även finns lite uppförsbackar i livet av en eller annan modell, men i det stora hela så är det bra flyt med jämna doser av allt. Hur som så känns det äntligen som jag hittat min plats här i livet, min plattform är stadig och lugnet är ett ledord som jag håller högt.
 
Att känna sig trygg, lugn, harmonisk och glad gör hemskt mycket för själen. Sen kan det komma värsta största krisen runt hörnet, vad vet jag. Men eftersom jag hittat balansen och min egen tyngdpunkt så känner jag mig mer som den sån där leksak med tyngd i botten. När det strular gungar jag lite fram och tillbaka men stabiliserar mig fort och utan allt för mycket skrubbsår :) Så himla skönt!
 
Jag älskar livet, och jag är fullt övertygad om att livet älskar mig. Hand i hand i med och motgång!! Nu kör vi...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress