I dag är jag Stolt!
Mitt bidrag till "Out in nature" temat resulterade i en Guld medalj :) Nu får vi inga "medaljer" i ordets rätta bemärkelse men för mig är den nog den absolut hedersvärda och betydelsefulla medalj som jag någonsin har fått i mitt liv. Tänk att mitt lilla foto från mitt älskade Dikanäs berörde så mycket bland så många andra underbara foton! För dom som skickar in sina foton i denna grupp på Fb, ja dom vet verkligen vad dom gör! Det är den ena otroligt vackra/berörande bilden efter den andra. För mig är det som lilla julafton när jag får tiden att sitta ner och titta på alla. Och det absolut bästa enligt mig är förmånen att få se och lära av andra personer, jag lär mig och får hela tiden nya infallsvinklar i "hur" jag kan tänka runt ett motiv. Är så himla lycklig i dag, i dag blir en bra dag :)
 
Komentaren som jag fick till mitt foto av den personen som så att säga "dömde/beslutade" bilderna i temat denna gång.
 
When I first saw Asa's photo, I was immediately drawn into the landscape. I love the light, contrasting blues & yellows and the moody peaceful feel this image emits. I wish I could be there right now.
 
Min bild som jag skickade in :)
 
 
 
En mycket stolt och lycklig Åsa :)
Monica Högdahl

Vilken vacker bild! Gör att man längtar dit :).

Svar: Tack :-)
Åsa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress