Ännu mer att glädja mig åt
Ställde mig på vågen i morse. Och snart är jag i hamn ang mitt första delmål 70 kg :) I dag har jag gått ner från 87.7 kg till 74.2 :) Och det bästa är att jag tycker inte att jag gör så mycket egentligen, förutom att ha ändrat mina portioner till mindre mängd samt verkligen känna efter om jag är sugen och inte bara äter därför att :)
 
Iaf så är jag jättenöjd och stolt över min resa fram till i dag, och jag känner verkligen att jag har hittat den rätta vägen som passar mig som en hand i handsken. Det går inte fort men det går frammåt, och det är det som räknas! Ser fram emot hösten och vintern och det ska bli spännande att se var jag är nästa sommar. I vinter blir det lättare jogging och lite styrketräning för att stärka upp kroppen på Tenton, inget tungt utan mer för att förbättra bålmuskelaturen för mitt bäcken så att jag får bättre styrka och mindre ont :) 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress