Premiärtur
I dag hade jag min premiärtur med Pyret :) Och som tur är så är han lika snäll som stor, och stor är han verkligen vill jag lova. Och när han sträckte på sig för att spana in någonting i skogen och blev 2 decimeter högre, ja då klev jag av :)
 
Men han är mjuk som smör att rida. Lyssnar superbra och är verkligen känslig för ryttaren. Sanna har gjort ett kap för denna fina häst kommer att lära henne hur mycket som helst. Och eftersom Sanna är en sån generös person så vet jag att jag kommer att få rida jag också. Bara mitt hjärta har landat på rätt ställe och det inte känns som om jag kommer att svimma av rädsla bara han rör på sig ;) Tack tjejer för att ni tror på mig. Sanna för att du alltid är mitt stöd på ridskolan och Jessika för att du alltid gör våra turer tillsammans så roliga och icke skrämmande :)
 
 
 
 
 
Vill även skicka en stoooor Grattis puss till Pridde Plutt som fyller 21 år i dag....
 
GRATTIS!!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress