Dagens häst :)
Hippolektionen gick super, vi arbetade med serpentinbågar i skritt och trav. Red Denver och jag måste säga att jag är jättenöjd med vad vi åstakom under dessa 45 minuter. Efter hand kunde jag slappna av, börja finlira och känna skillnaden med dom små små små förändringarna som jag gjorde. Jättenöjd och glad är jag :)
 
Mellanlandade hemma och åt en gröt till lunch innan det bar av till Ström och våra egna pållar. Fixade markservicen samt hade stallmöte och prommade sedan med Pridde medans Sanna provade Pyret på hacket, jag tror Pyret gillar hacket och dom gjorde flera jättefina galoppfattningar ute :) Klev ut genom dörren 09.00 och klev in igen ca 17.30 och då väntade en toppengod middag på oss. Nu soffmys med Ruffe som ska vara hos oss i natt :)
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress