Lyxhustru.....
Smaka på det ordet.....skulle inte vara helt fel, eller hur :) Fast å andra sidan så tror jag att det blir lite tråkigt i längden. Men just nu, just i dag skulle det inte sitta helt fel att vara det. Kan väl säga som så att dagen i dag var lite för gungig för min smak, men det är bara att andas och fixa var sak efter varandra. Till slut löser sig det mesta men just nu känns det liiiite för mycket för min smak.
 
Sittar i köket och bara andas lite och samlar mina tankar och känner att lite av spänningarna släpper efter dagen. Är grymt trött och helt slut i huvudet, men jag vet att jag kommer att ro iland detta också och när det är över kommer jag att fråga mig själv varför jag var så orolig över att inte fixa detta, precis som det alltid har varit och precis som det alltid kommer att bli..
 
Ha det gott och sköt om er...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress