Ja nu är det fredag....igen....
 
Är ju en ganska yr person, jag vet :) För i dag sa jag till en arbetskollega " Hur har helgen varit" och hon började att asgarva, tog ett tag innan jag insåg att det var fredag isf måndag. Av ngn anledning så har jag lokaldagar som måndagar och bara måndagar. Innebär ju iof att mina veckor blir ytterst korta. Måndag och måndag igen, allt däremellan försvinner som ;)
 
Någonting annat som jag alltid säger nu för tiden är "vad heter det nu" Kan du ge mig, vad heter det nu, brickan tack. Eller någonting annat, kan vara vad som helst, och i den meningen kommer det alltid "vad heter det nu" och det håller på att göra mig tokig. Och det värsta är att jag ibland inte ens märker det! Håller jag på att bli tokig eller håller jag på att bli tokigare än vad jag redan är :) Blev snurrigt det här, fattar ni så fattar ni annars så får ni grunna på det en stund ;)
 
I kväll blir det stallet iaf och bästa Holle. Fick reda  på att jag tydligen har honom på lördagar också, trodde att jag hade bytt lördagar mot fredagar men det var nog bara i min hjärna som det blev så, men vad gör det. Kan ju passa på att ta Pridde lite på lördagar med så får Jessika också ngn avlösning :) I kväll blir det ett pass på banan så håll tummarna att det går bättre för mig än vad det gick för Sanna sist, men det tror jag att det kommer att göra, för jag kräver inte lika mkt så då är Holle lite mer medgörlig, vilken tur jag har. Eller " vilken tur Holle har " ;)
 
Ha det gott och sköt om er.....
 
 
 
 
yvonne

Men det var en förhållandevis lugn fredag måste man säga ! Vahetterenuueee ha en trevlig helg! ;)
Yvonne

Svar: Håller med :)
Åsa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress