Vad mycket en uppehållsdag gör
För livet och den egna känslan. Sitter och tittar ut genom köksfönstret och riktigt känner hur ljust sinnet blir när det är ytterligare en dag med sol och uppehåll ute. Det är ganska otroligt vad vädret påverkar ens sinne egentligen. När det som nu i höst har varit både mycket regn och ganska så blåsigt tillsammans med mörkret som kommer, ja då går åtminstone jag ner lite i sparlåga. Känner att det är lättare att reagera och uppleva allt lite negativt och tröttsamt jämfört med om det är fina höstdagar med sol, klar kall luft och lite regn.
 
Har i alla fall blåbärshoppningen att se fram emot :) Har avancerat från 30 cm till hela 50 cm ;) men den största förändringen är att jag har bytt häst också. Jag har klivit av mitt säkra kort (Lucky) och valt en helt ny häst. Iof så är Magic (Min nya) en riktig gentleman han också. Han gör det han ska och om jag bara sitter kvar och styr mot rätt hinder så fixar han resten, enkelt va :)
 
 Ha det gott och sköt om er....
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress