Sitter och tittar efter
en ny husvagn....Vår älskade vagn är från 82 så den har några år på nacken ;) Jag bara älskar den trots vinröd färg på tyget på dynor, mörk träslag i alla dörrar, samt en mörk matta. Men vad gör det när den är det bästa som finns och betydligt större och rymligare än många av dom nya som finns idag.
 
Men tom jag inser att tiden går och vagnen blir ju inte yngre med åren. Bara lite mer inkörd, mer omtyckt och ännu mer älskad. Har ialla fall börjat att titta runt efter något som är liiite nyare än 82 ;) Men så himla dåliga planlösningar det är :( Ju nyare dom är ju trängre blir dom pga allt som ska stoppas in för vår bekvämlighets skull. Men ta bort hälften av all skit som stoppas in och frigör lite yta och rymd istället!!  Och kräsen som jag är så är det ingen som riktigt faller mig i smaken. Skulle önska att jag kunde ta det bästa från flera olika vagnar till en egen mix som tilltalar mig.
 
Eller så skulle jag vilja ha riktigt mycket pengar så att jag kunde beställa efter eget huvud, men då hanmar prislappen runt cirkus 6-700 000 kr och eftersom jag inte har en egen sedelpress under sängen så är det bara att fortsätta att drömma om en sådan egentillverkad vagn ;)
 
Sköt om er....
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress