Mitt rika liv.....
 
Red lektion på Hippo i dag. Red på Carisma och det gick super :) Är så glad över dagens ridning, allt bara flöt, balansen, rytmen och nedsittningen i traven :) Att sitta ner är fortfarande min akilleshäl, men vad gör det när jag känner att det går framåt.....Galoppen var magisk och tänk att jag för 1 1/2 år sedan knappt klarade av att sitta på henne pga mitt bäcken, och i dag var hon den bästa av alla hästar som jag ridit. Må vara han hon försökte bita mig 3 gånger, hon är en dam med humör, men super att rida :) Hoppas att jag får henne nästa gång också :)
 
For sedan till Ström och killarna våra. Förutom markservice så stod det en prommis på schemat. Hittade en ny väg att ligga och rulla på. Jämn och fin och torr, tro det eller ej. Så nu har vi ytterligare en galoppväg att njuta av :) inte illa!
 
Efter Ström bar det av till Droskan och middag där. Vi blev allt som allt 16 st som samlades för en trevlig stund med god mat och en massa surr :) Görs gärna om, eller hur!!. Kvällen avslutades hos kära bror med gott vin, päron konjak, bildvisning och en massa massa surr om allt mellan himmel och jord. Tack alla fina för en otroligt trevlig stund tillsammans, gammal som ung ;)
 
Nu väntar sängen men jag lägger mig med ett stort smile på läpparna, en dag som i dag är en av dom guldstunder som jag vårdar ömt. Tar fram och återupplever när det känns tungt, det är stunder som dessa som ger styrka när livet annars känns segt som sirap ....
 
Ha det gott alla och sköt om er....
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress