Usch i går föll jag
Platt som en pannkaka rakt ner. Trots lite snö på backen, minusgrader och jättetrevlig dag. Blev så där ledsen ända in i själen och det som startade det var ett enda telefonsamtal. När livet tvärvänder och springer på en med sorg och ledsna känslor är det svårt att vara uppåt och känna livsglädje. Men nu i dag är en ny dag och i dag tar jag nya tag, kan ändå inget göra just nu iaf.....
 
Vackert är det i dag också. Tackar jag för och ser fram emot en förmiddag ute hos min kollega på hennes mysiga gård. Både barnen och jag älskar att vara där, som på landet men ändå i stan. Kan inte bli så mycket bättre än det :) Trevligt sällskap och kaffe höjer det ytterligare, samt alla härliga motiv att fota för en galning som jag ;) 
 
Ha det gott och sköt om er.....
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress