Lördagsmys
Dagen i går var som vanligt men ändå inte. Var på teori på Hippo och den var verkligen bra. Gick igenom skänkelvikning och framdelsvändning och det var många pusselbitar sim föll på plats. Nu är det bara att få  det att fungera i praktiken också ;)
                                                                                                                                                             
For sedan på stan och tittate runt lite. Hittade några fynd som jag köpte. Chockade Jörgen genom att impulsköpa en klänning som jag hittade på Indiska. Normalt impulsköper jag ALDRIG...Så gissa om Jörgen såg förvånad ut när jag klev ut genom provrummet och stegade fram till kassan :) Eftersom jag är så kräsen på kläder och köper aldrig om det inte känns hundra rätt så har jag i dag vid 45:års ålder insett att det är bäst att köpa när jag väl hittar ngt för annars kan min garderob bli vääääldigt liten i perioder. Gammalt nöts ut men det kommer inte in ngt nytt. Men usch vad det är tråkigt att köpa kläder. Har aldrig gillat det, jämför det med att gå till tandläkaren typ, lika jobbigt ;) Tycket jag iaf :)
 
 
 
Var också och kollade min syn och som jag förstod så är det bara att gilla läget och inse att mina gamla glas skulle ha bytts ut för cirkus 1.5 år sedan.
Hm....sa hon som kollade min syn......ser du ngt överhuvudtaget? Ops...ja det blir att höja styrkan på glasen lite.... vi provar så här......vad tycker du ? Och gissa om jag såg!! Hököga är mitt nya namn :) Nöjd och glad trippade jag därifrån......(Kan ni se mig trippa??....nä trodde inte det jag heller)
 
 
 
For sedan till stallet och till pållarna våra. Där blev det en prommis i skogen så att RäserRuffe fick springa lös och busa på ängen. Gissa om det är fart under dom tassarna. TurboRuffe borde han heta, för när det går nog fort så lägger han in turbon och så gär det ännu fortare :) Tog sedan in alla hästarna innan vi for hem till soffan och Så mycket bättre på tv:n. Ja detta var min dag, hur bra som helst. Nöjd är jag och mycket blev gjort....
 
Ha det gott och sköt om er....
Anonym

Klänningen är jätte snygg. Nu blir du snyggaste i jul...

Svar: Absolut :)
Åsa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress