Just nu längtar
Just nu längtar jag till sommaren igen :) Sol, värme, ledighet, husvagnen och sköna ridkvällar där man inte fryser bort händer och fötter. Längtar till stugan och att dra långdrag i båten i tystnaden med endast klucket från
skrovet där vattnet tar. En tur till Stockholm med riktig kvällsvärme och inte som det var nu i sommras :( Längtar till och med efter mygg och annat skit bara jag kan få sommar igen...
 
Om jag nu inte kan få sommar så kan jag väll få en riktig vinter i alla fall. Snö, lagomt kallt med stjärnklara kvällar och knarr under skorna. Ni vet så där härligt som det kan vara ibland :) Känner mig som värsta vädergnällkärringen just nu ;) men håll med om att sommaren var skit och tyvärr har inte vintern kommit riktigt än, men snart om vi har tur så gör den nog det. Hur som så längtar jag grymt mycket efter den.....Eftersom jag ändå inte kan få sommaren tillbaka.....
 
Ha det gott och sköt om er......
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress