Gissa vem som har guldfiskminne ?

Jo jag :) Glömde helt bort att fota för jag och Jessika hade så mycket att prata om så det fanns helt enkelt ingen tid till det. Kan bara berätta att jag var riktigt duktig i dag. Satt kvar på bästa Holle barbacka när snön rasade från taket, gissa om pållarna vaknade till när allt rasade ner bredvid oss :)

Frode var med och fick springa lite och snusa på eftersom det var skritt och vi var i skogen. Gillades verkligen av vår lilla pälsboll :) Det är så himla skönt att han är så duktig när han är lös. När vi träffade på Pålis med vagnen så bad jag bara Frode att ställa sig bakom Holle, och det gjorde han. Då är det bara huvudet som sticker fram och kollar, och han står precis bakom Holle så skulle Holle bajsa så ramlar det rakt på Frode :)

I morgon bär det av till Vännäs för då ska pållarna få leka lite. Det är en liten klubbis där som dom är anmälda till. Det kommer att gillas skarpt av killarna skulle jag tro :) Frode får också följa med, en tävlingsvan hund vi har som har följt med på det mesta i hästväg.

Ha det gott och sköt om er....

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress