Så mycket som händer och så lite tid....
 
Har hänt så mycket i mitt liv nu. Rullar på i 120 och jag skrattar med livet i full fart in i sommarens underbara härliga liv.
 
Har myst i Bottis med gubbe, hund och husvagnsliv. Firat födelsedagsbarn och födelsedagshäst åt höger och vänster. 19, 23 och 23 år har firats med allt från gofika till morötter :)
 
Bästa Holles födelsedag finns att se HÄR :)
 
I går hade vi en mysig dag på stan. Köpte ny bikini och nya sandaler. Anton fick pröva på detta med att följa med på shopping som kan ta liiiite tid eftersom jag är en kvinna som verkligen tänker över och funderar och provar mååånga gånger innan jag beslutar mig för vad jag ska köpa. Men jag tycker att han gjorde det toppenbra, inget gnäll där inte, han blir en super äkta hälft till ngn lyckligt lottad person :)
 
Dagen förgylldes av en god lunch på stan för att samla krafterna så att orken inte skulle ta slut. Gott och välbehövligt var det så det görs gärna om, vissa herrar ville prova ngt annat i matväg som dom såg när det väntades vid bordet :)
 
Och i dag bär det av till Dikanäs. Där ska veden fixas, transporten skuras både in och utvändigt. All el och alla lampor odyl ska bytas och underdelen ska få sig en riktig översyn. Allt ska vara kollat innan den får en Ok stämpel i år också, allt för att våra prinsar ska få åka så bra som möjligt :)
 
Vi ska fiska och slåss med myggen :) grilla korv och koka kaffe ute. Dra långdrag och bjuda hundarna på en båt tur eller två, bada i badviken och om orken finns så går jag gärna en tur upp på Klitvallen för den vackra utsiktens skull och för att få fota naturligtvis ;)
 
Så det är precis som jag skrivit i rubriken, så mycket jag vill göra på så kort tid. Men vad gör det, det som hinns det hinns och resten sparar jag till nästa sommar, det fungerar det också :)
 
Ha det gott och sköt om er.....
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress