Vilken miss :/

Glömde helt bort att fota i dag :/ hur kunde jag glämma det!! Men men det blev en mysig tur med en pigg och glad Holle. Värmde upp i skogen i skritt och trav och jobbade senare med form och galopparbete på banan. Inte Hollenbollens favorit men snäll som han är så försöker han allt som han bara kan och är alltid lika glad :)

På vägen hem fick jag uppleva detta med antisladd systemet. På vägen rakt fram i 50 km i timmen bara släppte det :/ hur förvånad blev inte jag! Om jag hade kört fort eller vårdslöst hade jag kunnat köpa det, men 50 på en raksträcka ?? Hux flux så stod jag på tvären och jösses vad det lät i bilen när antisladden gick i gång. Och lika fort som jag hamnade på sniskan, lika fort var bilen rak igen. Jösses nu pajade jag bilen också flög det genom mitt huvud. Men väl hemma när jag berättade för Jörgen vad som hade hänt så upplyste han mig om att det var helt normalt att det lät så. Gissa om jag blev glad när jag fick veta det, såg bara tusenlapparna flyga iväg på en tråkig bil reparation..

Nu ska jag iväg och handla inför morgondagen och sedan blir det en lång och varm dusch innan det vankas soffmys med boken och Bones som börjar kl 20. En helt superhärlig helg är nu snart slut, men eftersom jag har det jobb jag har så blir det en härlig vecka framöver också :)

Ha det gott och sköt om er....
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress