Sitter och funderar

På om jag skulle skriva en summering av 2011.....har iof aldrig skrivit en års summering förut så varför göra en nu? Men å andra sidan så kunde det vara roligt att gå tillbaka till den nästa år för se hur det var, vad som hände och vad jag gjort osv osv....

Samtidigt har jag en tanke på att skriva ner mina mål och önskningar ang 2012, för att sedan när året är slut stämma av hur det har gått, om jag ändrat mig ang någonting eller om det har flytit på och blivit som jag trodde/förväntade mig/önskade mig :)

Ja ja, tankarna är många och när jag har bestämt mig för någonting, om jag bestämmer mig för någonting så blir det väl några rader skulle jag tro ;) Tiden får utvisa när och om det blir någonting....


Ha det gott och sköt om er...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress