Gör hela tiden nya fynd :)

Fick en HTC av mina kära i Jul klapp. Lite överkurs tyckte jag då eftersom jag knappt fattade någonting :) Tack Anton och Sanna för att ni hjälper mig när hjärnan står stilla ;) Men nu tycker jag heeelt annorlunda :)



Har hittat en App som gör att jag kan gå in och tanka ner ljudböcker från Bibblan helt gratis och lyssna via mobben, hur bra är inte det :) Ska försöka mig på det i kväll, med Antons hjälp förstås ;) Så i morgon kanske jag har min allra första E- bok på G. Håll tummarna är ni snäll att jag fattar vad jag ska göra, har ju inte Anton hemma hela livet så tanken är ju att jag ska kunna fixa allt sånt själv framöver. Men tills dess så ropar jag bara Antooon......hjälp!!   ;)

Nu Hippo och sedan Håkis. En av mina hästlördagar har startat igen, och förhoppningsvis känns det bättra efter denna dag än vad det käntes efter den förra :)

Ha det gott alla och sköt om er...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress