Söndag kväll

Dagen i dag har spenderats med lite nyttiga saker samt lite mindre nyttiga men desto roligare. Förmiddagen ägnades åt städning, handling och matlagning. Men inget av detta gjordes före uppstigning och det skedde inte fören kl 10.00 :) Skönt med sovmorgon!!

Har också hunnit med en lite mindre kall ridtur i I:20 skogen i kväll. Pållarna var sugna på lite mer fart än bara skritt som det nu har varit under flera dagar pga kylan. Så med bara -20 grader så blev det en härlig galoppsväng så dom äntligen fick sträcka ut och göra av med lite energi :)

Har ju under en lång tid frysit som f-n och känt mig kallare än ett kylskåp men inte riktigt hittat orsaken till det. Men av en ingivelse så ställde jag mig på vågen för att se om jag rört mig ngt och upptäcker då att jag tappat flera kg i vikt. Har inte bantat på ngt sätt mer än att dra in på lite onyttigt och eftersom jag kännt av lite magkatarr så har det nog blivit så att intaget varit lägre än vad jag har tänkt på eller trott själv

Nu tror jag ändå att min frusenhet beror på lite mer än bara några mindre kilon, men men å andra sidan så mår kroppen bra av att lätta lite så det är ju inte helt fel. Men att frysa som jag gör är inte normalt :/ ytterkläder på inne samt ett täcke för att bli varm är inte som det ska, hoppas bara att det släpper snart :)

Ha det gott och sköt om er...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress