Med ljuset kommer orken


Snart startar en ny dag upp. Det är så härligt nu när ljuset har återvänt och våren står och stampar runt hörnet och bara väntar på att blomma upp och överskölja oss med nya sinnesintryck.

Med risk för att låta som en gammal 80-årig tant så kan jag härmed avslöja att den är efterlängtad av mig i år. Denna vinter har jag frysit konstant och haft betydligt mer värk än vad jag brukar. Så lite sol och värme på "lilla" mig är bara behövligt just nu ;)

I natt har vi haft en liten nattgäst som i går berättade att jag blir mormor snart. Den kommer nog att födas om ca 2½ vecka och förhoppningsvis blir det en liten naken kille med toffs på huvuvdet ;) Frode kommer att bli galen och känna sig betydligt äldre än sina 9 år när denna lilla pälsboll kommer in i vårt liv.

Ha en bra dag alla och sköt om er....
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress