Bra början på Julen
Spenderat tiden mellan att  slutföra den sista handlingen, städat och skrubbat toan samt varit och hejjat på mina ridkompisar som hoppade julklappshoppningen i dag på Hippo. Bjerre red bästa Lucky och det gick super. Såg jättebra ut, bra tempo, fina vägar och ingen handbroms ala Åsa Ahlenius ;)
 
Jennilie och Ann klev upp ett snäpp och gav sig på 70 cm och det gjorde dom med glans :) Dom var jätteduktiga och blev 2:a samt 4:a i dagens klass. Ser ju att mitt nästa mål defenetivt ska bli 70 cm. Hoppas att jag klarar det och inte måste backa på vägen..
 
Nu bär det snart av ner på stan för lite gomiddag med ett gäng ungdomar samt lite gamlingar :) Kommer att bli både roligt och gott för det kurrar lite i min mage och Kina mat sitter aldrig fel. Åtminstone tycker inte jag det iaf :)
 
I morgon rullar vi mot stugan men kommer att göra ett stopp i Lycksele för att fylla på lite förråd till stugan. Dollarstore kommer att få ett besök, och beroende på hur full bilen är så får vi se hur mycket som får följa med vidare mot Dikanäs :)
 
Ha det gott och sköt om er.....
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress