Regn på taket, vad gör det....
När jag sitter i förtältet med ett glas vin och läser (när jag nu inte bloggar vill säga) Tycker om känslan av regn och rusk ute kontra värmen från elementet inne i förtältet, skulle inte vilja tälta, är alldeles för bekväm av mig ;) Vagnen är bra, här finns värme, en skön säng, tv och andra bekvämligheter som jag tycker att jag behöver :)
 
I dag var vi på en riktigt långtur i det vackra vädret. Solen stekte så det blev att inhandla lite after sun på Mörby centrum innan hemfärd. Vi prommade från Gamla stan via slottet och efter det via Skeppskajen till färjan som går till Djurgården. Där inhandlade vi lunch och sedan förde benen oss vidare via Djurgårdsbron och Strandpromenaden och Nybroviken  tillbaka till Sergelstorg och sedan hem igen :) En glass slank ner på vägen och fötterna vilades lite vid kajkanten i det vackra vädret (Därav lite rödlätt ton på huden, blev en 4 timmarstur i sakta mak vid vattnet nästan hela vägen)
 
 
 
Ha det gott och sköt om er....
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress