Påskafton med ös

Hur härlig har inte dagen i dag varit. Vi var en stor samling som tillsammans hade tipsprommis med korvgrillning och fika i dag i strålande sol. Både ny och gamla var med denna gång, känns  jätte roligt att dom gamla vill återkomma och att dom nya kommit till :) Tack alla som var med för en underbar dag tillsammans.

Påskmiddagen var i vår stuga och det blev en tre rätters middag som jag tror föll alla i smaken. Att få träffas så här och bara söra och umgås är så otroligt mycket värd för mig. Det är detta som är rikedom i livet, finns inga pengar i världen som kan ersätta detta som vi har fått uppleva i dag.

I morgon bär det av på fiskesjön med Camilla & co. Tillsammans kommer vi förhoppningsvis att dra upp några fiskar men mest troligt kommer fikat att stå högst upp i rangstegen :) 5 min fiske och 5 timmars fika, det är vår paroll när vi är ute tillsammans :)

Eftersom jag har telia sticka så kommer alla bilder när jag kommit hem igen. Men jag lovar att jag har varit flitig med kameran så bilder kommer, tro mig ;) Men hastigheten på stickan gör att bilderna tar cirkus hela livet på sig för att laddas upp så det är inte lönt att ens försöka....

Nu väntar soffan och Harry Potter. Ha det gott alla och sköt om er......



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress