Nu blir det lite gnäll

Men jag måste bara få ösa ur mig lite galla ang detta "väder". Eller väder, snarare "skitväder"
Vet att det inte är lönt att ödsla energi på att bry sig på vädret för det som kommer det kommer. Men nog f-n är det väl nog nu! Håller på att gå upp i atomer för jag kan bara inte låta blli att irritera mig något så f-b mycket på all snö som kommer från luften!!

Har alltid i hela mitt liv varit mer vinter än sommar människa. Men i år har jag blivit omvänd nanting. Som Jörgen sa för ett par dagar sedan " det kanske är dags att flytta söderut" och om jag kunde ta med mig mitt liv här till Smygehuk längst ner i Sverige så skulle jag fara i morgon, tro mig!!



Längtar till sommaren. Även om den består av regn, mygg och skitväder då också :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress