Ja vad ska jag säga?

Har fått en tömkörningskurs i födelsedagspresent av barnen. Kommer att låna Pridde och dra in på Hippo och förhoppningsvis blir jag lite klokare på hur detta ska skötas. Får hjälp av Anders Eriksson så jag tror nog att det kommer att bli väldigt givande, eller så blir det givande för alla andra runt omkring :)

Hur som så övade vi igår kväll på banan jag och Pridde plutt. Han var lite spänd redan från start, vet inte av vad. Har kanske inte riktigt landat än efter flytten men han skötte sig super ändå :) Hade bara tänkt jobba i skritt eftersom vi såg ut som två fyllhundar som vinglade hit och dit. Men det ena gav det andra och innan kvällen var slut jobbade vi på en åtta i trav :) Klarade tom av att byta varv utan att behöva sakta ner till skritt. Känner mig supernöjd över att vi lyckades kommunicera så pass bra med varandra och klarade av det :) Snart kommer vi kanske att våga ta det i galopp också, men det får nog vänta en stund till :)

Ha det gott och sköt om er....
yvonne

Åhh va roligt för dig.

Ledsen att jag missat att du fyllt år så jag säger grattis i efterskott nu istället.

Hoppas att du hade en fin födelsedag!

yvonne

Vill bara säga att hööks börjat sälja småmaskiga hönät superbilligt 129 kr.....

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress