En röst i natten


För länge sedan gick det ett tv program som hette så. Var en radioreporter som hade natt sändning där andra människor kunde ringa in och prata om det som föll dom in. Varför som jag kom att tänka på detta tv program är nog för att många gånger som jag skriver här i bloggen, är tidigt på morgonskvisten, ungefär som en röst i natten :)

Dagen i dag kommer att spenderas med en prommis på morgonen men barn, hundar och kollegor. Hundarna i vår grupp har det nog ganska så härligt ändå. Lek kompisar, långa prommenader och barn som gärna matar dom med gott från matbordet och en massa mys och kel. Vad mer kan en hund önska sig. Förutom detta så får dom sova så mycket som dom vill, ett bra hundliv m a o.

Nu väntar det heligaste på morgonen för mig.....mitt morgonkaffe. Utan kaffe är jag en icke existerande person som inte kan orkar eller klarar av ngt ;) Mina dagbarn lär sig fort vem som är kaffetunnan i vår grupp. Men till mitt försvar så är vi flera stycken som är en slav under denna last, inte bara jag ;)


Ha en härlig dag så ses vi senare....
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress