Känner mig snuvad

Snuvad på vad ! Jo hösten med dess klara och kalla och soliga höstdagar med färgerna sprakandes bland löven. Saknar dagar med högt i tak och rosiga kinder. Tycker att det för det mesta har regnat, varit grått och tunga moln som legat som ett täcke över dom flesta dagarna hittills.

Känner av det tunga inte så att jag mår dåligt på ngt vis men jag känner mig lite långsam i handling och tanke. Allt tar lite längre tid, känner mig lite som Skalman just nu. Vill för det mesta bara vända mig om i sängen och somna om på morgonen när klockan ringer. Inget riktigt go i mig, snarare siraps stuket ;)

Nu väntar sängen och min underbart roliga bok :) Är redan på tredje boken och snart är det slut. Kommer att sakna Lapplandshäxan och hennes följeslagare. Men om turen står mig bi så kommer det snart en ny bok.

Sov gott alla där ute....
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress