God morgon världen

En helt underbar dag väntar där ute. Är så glad att min rygg håller, och håller bra efter avåkningen i lördags. Var ute i går med Bästa Holle och Pridde plutt. Mycket galopparbete och det enda jag känner är en liten trötthet nere i ländryggen, inget mer! :)

När vi skrittade hemmåt kom vi in på julen och alla dess godsaker. Mums.....längtar efter lussebullar, knäck , ris ala malta och allt annat gott som bjuds då :) Men först vill jag ha snö....snö, snö, och snö hur mycket som helst. Har nu haft turen med uppehållsväder under flera dagar så nu är det ju lite lättare att leva. Men allt regn som har varit har då gjort åtminstone mig lite trött och seg. Nä SNÖ i mängder för stora som små önskas, kan ni inte önska med mig så kanske det kommer snart ;)

Förutom längtan efter snö så har en elak liten bacill börjat att besöka vissa i vår familj. Får hoppas att det stannar där och inte blir något mer. Annars blir det att bädda ner sig i sängen med varmt the, en god bok (om man orkar läsa vill säga) och bara kurera sig.

Ha det gott och njut av det härliga höstvädret.....

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress