Nöjd men trött :)

Hipporidningen blev en uteritt på härliga E-vitamin . Vi hade tur med vädret och fick två härliga galopper där dom fick sträcka ut ordentligt. Upptäckte i dag att jag rider lite i undertempo så det måste fixas till, duger inte att rida
med handbromsen i ;)

Därefter var det dags att rulla till Håkis och världens bästa Holle. Och eftersom jag hade två hästskötare behövde jag bara rida, hur lyxigt som helst :) Det blev en härlig tur fortfarande i vackert men nu något blåsigare väder. Men eftersom Holle inte bryr sig i om det blåser och det ändå var varmt så gjorde det ingenting. Upptäckte i dag under turen att jag hade börjat att rida med lite för korta tyglar så när jag längde på dom så blev det en helt underbar galopp på lilla Holle. Hm ....blir så arg när handbromsen åker in men nu märker jag ju det iaf, så en förbättring är det ju :)




En söt Hollenbollen som snällt ställer upp som fotomodell :)

Ha det gott alla och sköt om er....
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress