Jag är kär.....

I världens finaste ridskolehäst. Att få uppleva en Holle 2 trodde jag aldrig skulle hända, men det har det gjort.
Har sådan otroligt tur att få lära mig att rida på en sån fin och ärlig häst som Lucky. Han gör vad jag ber om utan sura miner även om jag inte gör rätt. Han lottsar mig genom ett ridpass med en gentlemas fina sätt och låter mig utvecklas i min egen takt på hans rygg..... Han är lika snäll som han är hög och det enda som är jobbigt är hans stora steg. Tyvärr
så är det lite för stort för mitt bäcken men vi kämpar på tillsammans och en vacker dag kommer det bara att flyta :)

Ha det gott ......

Jessika

Du var jätteduktig idag :) Du satt som en smäck i nedsittningen i traven, fasten du tyckte att det var svårt. Man brukar ju säga att dom som är duktiga på det dom gör får det att se så lätt ut ;) PoK

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress