Min morgon

Nedräkningen har startat. Torsdag morgon i dag och sedan fredag och efter det LÖRDAG!!

Hu vad jag gruvar. Gruvar för vad undrar ni.......jo HOPPNINGEN !!!!!

Men samtidigt så gruvar jag inte utan längtar. För någonstans i min enfald så tror jag att jag har fått bättre
balans, självförtroende och mer jävlar anamma (I mitt huvud iaf)

Och nu låter det som om vi hoppar banor på en meter men ska sanningen fram så är det bara sockerbitshinder eller ca 40 cm hinder :) Inte större än så men i mina ögon är dom höga som Mount Everest och det står jag för !!

Det som nog är mest jobbigt är att när jag väl upplever det som ganska så ofarligt så väljer jag sist. Snacka om oflyt, så har det nästan alltid varit. Och i mitt fall blir det en överpigg herre med helvetes massa vårkänslor som inte har visat sig från sin bästa sida våra två senaste gånger......skitkul!!

Men positivt tänkande, som min älskade Sanna säger. Du kommer att fixa det galant, visa bara från början vad som gäller......säger hon som rider vem som helst utan problem, men lilla jag då....

Nå nog tjatat om denna hemska ridlektion, den har inte varit än och jag ska inte ta ut ngt i förskott. På lördag får ni reda på hur det har gått, förhoppningsvis så är jag idel glädje som jag alltid brukar vara efter min lektioner på
Hippo :)



Ha en bra dag och njut av våren.....
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress