He made my day...

I dag fick mitt självförtroende sig ett ordentligt lyft. Hoppade och njöt av varje minut. Inte högt och inte många hinder efter varandra  (2 st) men oj så roligt det var.

Och inte var det sämre för att jag hade värsta hejar klacken med mig, Sanna, Cicci, Jessika och Jörgen var där och med dom på läktaren så gick allt galant. Som grädde på moset så filmade Jörgen så i kväll har jag sett mig själv rida för första gången :) inte särskilt snyggt men roligt var det.

På det blev det en lugn tur med Holle i skogen medans Sanna med hjälp fixade mat och vatten . Snacka om att bli bortskämd. Solen sken och varmt var det så vi njöt av varje minut, en härlig tur med fågelsång och takdropp :)

Några snygga dressyr uppvisningar har jag hunnit med och se också, att sitta i sekretariatet på dressyr är betydligt lugnare än vid hoppning kan jag säga utan att överdriva :)

I morgon blir det en lugn och skön dag med sovmorgon och långfrukost, och det bästa av allt är att Jörgen är ledig så då får jag sällskap till morgonkaffet.....
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress