Snart är den här....

Semestern...... Oj vad jag ser fram emot den, denna sommar. Känner att själen och kroppen behöver fyllas på ordentligt i år. Tror att det är alla förkylningar och div sjukdomar som har sänkt mig och inte så lite heller....

Men men, som det är ute nu med sol och värme så är det ju inte allt för illa att ha det arbete som jag har. Får vara ute så mkt som jag orkar och vill och det enda som sätter stopp för ute aktiviteter är mit ngt brända skinn :)
Men med lite täckande kläder och solskydd så ska det lösa sig även för mig. Önskar bara att jag kkunde bli liiite brun och inte bara röd som nu :(

I dag är det mycket som ska hinnas med. Fotografering med alla fina barn och sedan en tripp till Maria och hennes barn på eftermiddagen. Kommer nog att vara bra slut i kväll men vad gör det när man har en rolig dag :)

Ha det bra alla där ute......

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress